CHP Milletvekili Köse, Key Ödemelerini Sordu.

CHP milletvekili Köse TBMM Başkanlığına Key Ödemeleri ile ilgili soru önergesi sundu. Köse öergesinde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a, “KEY ödemeleriyle ilgili herhangi bir sorunla karşılaşıldı mı? KEY ödemelerinin ne zaman yapılması düşünülüyor? Ödemelerdeki gecikmeler sonucunda KEY’den yararlanacak yurttaşlarımızın mağduriyetlerinin giderilmesi için ne gibi önlemler düşünülüyor? KEY ödemelerinde gecikme faizi uygulanması düşünülüyor mu?” sorularını yöneltti. Bu soruların cevabını hep birlikte merak ediyoruz.

5 yorum:

Tufan dedi ki...

Sayın Başbakan, yapın artık şu ödemeleri. Bekleye bekleye ağaç olduk. Key ödemelerimizi is-tiyo-ruz!!!

Elitez dedi ki...

ankara emniyetinden 18.08.2007 yaş haddinden emekli oldum mesleğe 1983.2 ayında başladım.kars ve istanbulda tolam26 yıl yaş haddiyle beraber 32 yıl 5 ay görev yaptım.sene 2008 ağustos ayı oldu.halen hakkım olan konut edindirme yardım param ı ( KEY) ALALAMADIM.Devlete dava açıp hakkımı aramak ve hakkım olan paramın ödenmesini istiyorum.bu konuda biz mağdurlara hangi yetkili merciler yardımcı olabilir.yeter diyoruz.

zeynel ataman dedi ki...

KEY’den söz ederek,kimsenin KEYfini kaçırmak istemiyorum. Elli yaşına gelmiş emekli bir öğretmen olarak,vatandaşın hakları üzerindeki KEYfi uygulamalara yıllarca tanık oldum.

Mahmut Yanak dedi ki...

Çok şeyler yazılır ama kimse korkmadan yazsın arkadaş. bunların anlayacağı konular olsun .8 milyon emeklının hakkını yeniliyor. Emeklıye 5 . 13 zam verdiya ,.memura ne vereck 30., 40 hadı sizede bu kadar istersen. keyleri yiyenler bu memurun ,bu emeklının hakkını yeniyor. Allah korkusu yokmu, maaşlara verilen zamlara ailece bi görüşün allah aşkına ailen ne yiyecek? Ayıptır yaa

Adsız dedi ki...

milletvekili key ile ilgili sorunu ne cavap aldı acaba???